Като за начало …

Искам да започна с нещо, което ме е разтърсило, впечатлило и променило мирогледа ми – все пак това ще е първият ми пост. Но в момента ми се въртят няколко различни заглавия и автори, а не мога да взема решение. Всеки с по нещо е бил специален и много важен. Дали да започна с “Тримата мускетари” – първата “голяма” книга, която прочетох. Беше истинско изпитание за непостоянния ми характер, но накрая любопитството на 6 годишния приключенец в мен надделя. Или е по-добре да отделя няколко думи на Агата Кристи или пьк може би на Тери Прачет, на чиито герои съм страстен почитател. Или да започна с последното прочетено – забвана история за новия руски съсед в село Ново Плодородно. Неее, по-добре да напиша няколко думи за Ричард Бах и неговите “Илюзии”… Ако продължавам така ще разкажа всичко на един дъх, а май вече написах достатъчно. Става ясно, че не съм придирчива към стил или автор. Имам само два критерия – или автора да е добър разказвач и с удоволствие да следвам добре подредените и умело подбрани думи макар и по история с предизвестен край. Или пък в книгата да се крият интересни идеи, нещица, които могат да те накрат да се замислиш. А ако една книга притежава и двете, то тогава съм безкрайно щастлива, че съм намерила малко съкровище, сбутано на някой рафт.

Leave a Reply

